Bestil ubetalt: Et ubetalt mandat, som vi har modtaget i systemet, og betalingen er endnu ikke mulig, kan stadig ændres på ethvert tidspunkt. Kontakt vores Kontaktformular Direkte til os behandler vi derefter ordren så hurtigt som muligt og bekræfter ændringen ved ny ordrebekræftelse.
Bestil betalt og bagpå: Denne og den samme procedure påvirker også ordrer, hvor artikler er på restancer, og ordren kan endnu ikke sendes. Du kan også kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.
Bestil i forsendelsesforberedelse: Vores påstand er at tilbyde dig den bedst mulige service og at give den til en af vores forsendelsespartnere inden for 24 timer. Fra dette synspunkt er en ordreændring kun mulig via telefon, så ordren kan ændres i henhold til dine ønsker i god tid.
Ordre allerede sendt: Så snart din ordre er sendt, og varerudgangen er allerede booket, kan vi ikke længere gennemføre en ordreændring, da varerne ikke længere er i vores pleje fra dette punkt. Hvis du gerne vil have en ændring i ordren, vil vi bede dig om at registrere et afkast fra serviceafdelingen og bestille den ændrede artikel/orden parallelt, da dette er to separate processer.
Du kan anmode om eller registrere et afkast som følger ved hjælp af vores kontaktformular.
Både leverings- og faktureringsadressen kan ændres uden yderligere problemer, hvis varerne endnu ikke er sendt og overdraget til vores skibspartner. Du kan enten lave os via telefon eller når som helst om det Kontaktformular informer om det.
En faktureringsadresse kan også justeres når som helst efter forsendelse. For at gøre dette skal du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen, så vi kan oprette og sende dig et tilsvarende korrektionsdokument.
På forsendelsestidspunktet kan du til enhver tid annullere ordren, der angiver et aflysningsprogram, og vær venlig at os i denne henseende kontakte.
Så snart din ordre er sendt, og resultatet af varerne allerede er booket, kan vi ikke længere gennemføre en ordre -kornation, da varerne ikke længere er i vores pleje fra dette tidspunkt. Hvis du gerne vil have en aflysning af ordren, vil vi bede dig om at returnere et afkast.
Du kan starte et afkast ved hjælp af vores kontaktformular som følger.
I isolerede tilfælde genereres vores mails, der automatisk genereres af systemet, ind i deres spam -mappe. Derfor, i tilfælde af ikke-bevarelse fra en ordre- eller ordrebekræftelse, vil vi bede dig om først at tjekke din spam-mappe og bevarelsen af dokumenterne.
Hvis der heller ikke er nogen dokumenter her, og du har problemer under bestillingsprocessen, er du velkommen til os til enhver tid om det Kontaktformular Kontakte.