Hjælpecenter

Hos Bernstein har vi gjort det til vores mission at omdefinere din badeværelsesoplevelse. Med en forpligtelse til kvalitet og innovation tilbyder vi dig en række vandhaner af høj kvalitet, der kombinerer form og funktion.

For at få produktoplysninger om de ønskede emner skal du blot se på produktinformation, dimensioner og specifikationer, hvis du gennemser de ønskede produkter.

Vi håber, at disse oplysninger og datablader eller også Monteringsinstruktioner Hjælp. Hvis de ønskede oplysninger ikke er tilgængelige, skal du bare kontakte os via det Kontaktformular Eller med glæde via telefon på +496145598830.

Vi gør alt, hvad vi kan for at tilbyde dig et stort udvalg af artikler til dit drømmebad. Vi beder om din forståelse af, at det på grund af kompleksiteten desværre ikke er muligt at tilbyde særlige og dimensioner.

Foruden vores online butik kan du også besøge os i vores badeværelsesudstillinger. Her finder du et overblik over Tyskland -i hele hele Placeringer. Lav dit arrangement nu Rådgivning eller visningsdato I det ønskede Bernstein Showroom og få råd fra vores sælgere!

I vores udstillinger kan du opdage et stort udvalg af sanitære genstande til dit badeværelsesmøbler!

Specialet? Du kan overbevise dig selv om det uovervindelige pris-ydeevne forhold mellem vores sanitære genstande på stedet, så vi er sikre på, at kvaliteten af Bernstein Produkter kan bidrage til din købsbeslutning. Bemærk, at det ikke er muligt at tage varerne med dig i vores showrooms.

Du er glad for at nå vores specialiserede rådgivere mandag til fredag ​​fra kl. 9.00 til 18.00. via telefon på +496145598830.

Vores specialrådgivere rådgiver dig også i vores showrooms. Her finder du et overblik over Tyskland -i hele hele Placeringer.

Alternativt kan du også bruge dit konsultationsspørgsmål til salget via Kontaktformular vend rundt.

Ja. Til dette bruger vi SSL -processen (Secure Socket Layer). Alle personlige data, du sender til os, overføres kun krypteret og kan ikke ses af tredjepart.

Vi tilbyder dig lagring af dine personlige data på en adgangskode -beskyttet kundekonto (registrering og tildeling af et kundenummer), så du ikke behøver at indtaste dit navn og adressere igen, når du køber det. Dataene indtastes derefter automatisk i ordreformularen.

Næste gang du besøger, har du kun brug for din e -mail -adresse og den adgangskode, du har valgt at få adgang til dine personlige data.

Efter med succes registrering kan du se og ændre dine personlige data (f.eks. Kontooplysninger eller leverings- og forsendelsesadresser). Du kan også ændre din adgangskode her. Du finder også en oversigt over dine ordrer, der er foretaget indtil videre og den aktuelle status for åbne ordrer.

Du har mulighed for at få din kundekonto deaktiveret til enhver tid. Efter at have med succes registreret på din konto, finder du den tilsvarende "Deactivate Account" -knap.

Bemærk: Dine personlige data anmodes kun om og bruges til at behandle ordren.

Du kan finde mere information om fortroligheden af ​​dine data på Databeskyttelse.

Hvis du bestiller i online butikken, bliver du bedt om at give dine personlige data på vej til kasseapparatet.

Du har valget af at åbne en kundekonto eller fortsætte din ordre som gæst.

Registrering giver dig følgende fordele:

  • Gem dine leverandører til efterfølgende ordrer
  • Oversigt over dine sidste ordrer og behandlingsstatus for din nuværende ordre

Klik på "Registrer" og i det nye vindue "har jeg glemt min adgangskode". Nedenfor bliver du bedt om at give din e -mail -adresse. Et link sendes til dig via e -mail, og du kan indtaste en ny adgangskode.

Hvis du tilmelder dig os, oprettes en kundekonto til dig. Din personlige kundekonto kan til enhver tid ses i området "min konto". Der har du mulighed for at ændre dine data og se aktuelle og tidligere ordrer.

Indtast din e -mail -adresse og personlig adgangskode for at logge ind.

Hvis du anmoder om en sletning, skal du kontakte datenschutz@nextrend.de.

Selvfølgelig. Hvis du ikke kan lide et produkt, kan du informere os om din tilbagekaldelse inden for 30 dage efter modtagelse af varerne.

Brug vores Kontaktformular. Vores serviceteam vil informere dig om de yderligere trin.

I tilfælde af en klage, bedes du udfylde det Form ud af. Vi vil derefter kontakte dig med det samme.

Refusion for din ordre vil Inden for 14 dage efter modtagelse af artiklen i vores returcenter. Du får besked via e -mail via varemodtagelsen.

Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi kun tilbagebetale Standardmetode, der oprindeligt blev brugt af dig lave.

Bestil ubetalt: Et ubetalt mandat, som vi har modtaget i systemet, og betalingen er endnu ikke mulig, kan stadig ændres på ethvert tidspunkt. Kontakt vores Kontaktformular Direkte til os behandler vi derefter ordren så hurtigt som muligt og bekræfter ændringen ved ny ordrebekræftelse.

Bestil betalt og bagpå: Denne og den samme procedure påvirker også ordrer, hvor artikler er på restancer, og ordren kan endnu ikke sendes. Du kan også kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.

Bestil i forsendelsesforberedelse: Vores påstand er at tilbyde dig den bedst mulige service og at give den til en af ​​vores forsendelsespartnere inden for 24 timer. Fra dette synspunkt er en ordreændring kun mulig via telefon, så ordren kan ændres i henhold til dine ønsker i god tid.

Ordre allerede sendt: Så snart din ordre er sendt, og varerudgangen er allerede booket, kan vi ikke længere gennemføre en ordreændring, da varerne ikke længere er i vores pleje fra dette punkt. Hvis du gerne vil have en ændring i ordren, vil vi bede dig om at registrere et afkast fra serviceafdelingen og bestille den ændrede artikel/orden parallelt, da dette er to separate processer.

Du kan anmode om eller registrere et afkast som følger ved hjælp af vores kontaktformular.

Både leverings- og faktureringsadressen kan ændres uden yderligere problemer, hvis varerne endnu ikke er sendt og overdraget til vores skibspartner. Du kan enten lave os via telefon eller når som helst om det Kontaktformular informer om det.

En faktureringsadresse kan også justeres når som helst efter forsendelse. For at gøre dette skal du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen, så vi kan oprette og sende dig et tilsvarende korrektionsdokument.

På forsendelsestidspunktet kan du til enhver tid annullere ordren, der angiver et aflysningsprogram, og vær venlig at os i denne henseende kontakte.

Så snart din ordre er sendt, og resultatet af varerne allerede er booket, kan vi ikke længere gennemføre en ordre -kornation, da varerne ikke længere er i vores pleje fra dette tidspunkt. Hvis du gerne vil have en aflysning af ordren, vil vi bede dig om at returnere et afkast.

Du kan starte et afkast ved hjælp af vores kontaktformular som følger.

I isolerede tilfælde genereres vores mails, der automatisk genereres af systemet, ind i deres spam -mappe. Derfor, i tilfælde af ikke-bevarelse fra en ordre- eller ordrebekræftelse, vil vi bede dig om først at tjekke din spam-mappe og bevarelsen af ​​dokumenterne.

Hvis der heller ikke er nogen dokumenter her, og du har problemer under bestillingsprocessen, er du velkommen til os til enhver tid om det Kontaktformular Kontakte.

Forsendelsestid
Tilgængeligheden af ​​den ønskede artikel vises direkte på den respektive artikel. Så du kan straks se, om artiklen er på lager eller er i indløbet. Vi vil straks informere dig i tilfælde af forsinkelser i levering.

Leveringer via videresendelse udføres altid via telefon. DHL kontakter dig efter at have overtaget varerne og foretaget en leveringsdato sammen med dig.

Leveringstider i tilfælde af tilgængelighed: "Det inden for 24 timer"
Pakningstjeneste: 7 til 9 arbejdsdage efter modtagelse af betaling.
Regnvarer: 7 til 9 arbejdsdage efter modtagelse af betaling.
Spedition: 9 til 12 arbejdsdage efter modtagelse af betaling.

Leveringstider i tilfælde af tilgængelighed: "Pre -ordre -artikel i tilstrømningen nu"
Bemærk leveringsdatoen i tilbuddet.

Du kan til enhver tid spore din forsendelse online. Til dette formål er alle vores forsendelsespartnere og deres forsendelsessucces opført.

Bemærk, at spektrummets videresendelser kun kan følges efter 1-2 arbejdsdage fra en vellykket forsendelse.

Pakkeforsendelser:
DHL -pakke (små varer op til toilet- og badeværelsesradiator):
Indsendelsesnummer: 0034 ********
https://www.dhl.com/de-de/home.html

Dpd:
Pakkenummer: %0072290094 ****** 102328276 -> fra 09 til de sidste 6 cifre (14 cifre i alt) eller direkte 094 ***** 102
https://www.dpd.com/de/de/empfangen/sendungsverfolgung-und-live-tracking/

Fragtforsendelser:
DHL-fragt (store og tunge sanitære artikler):
DHL -pakningsnummer: 0034 *********
https://activetracing.dhl.com/DatPublic/datSelection.do


Forsendelse af brusere og mineralstøbende cushes:
DSV:

Suition nummer: 6300 ***********
https://www.dsv.com/de-de/

DHL-2-mand:
SUITION NUMMER: A06L **********
Desværre kan denne sporing ikke i øjeblikket præsenteres offentligt. For tilbagevenden eller statusanmodninger kan du når som helst om det Kontaktformular Rapporter til os.

Når du leverer videresendelse af genstande som badeværelsesmøbler, badekar og bruserterninger, vil du blive kontaktet via telefon, SMS eller via e -mail inden for ca. 3-4 arbejdsdage.

Dette kaldes "Avisering" og ser sig selv som en meddelelse om en planlagt levering, du har mulighed for at diskutere og blive enige om en leveringsdato sammen med Exit Shipping Partner.

Speditørerne leveres af forsendelsespartnerne til forkantstenen. Dette betyder, at speditøren eller forsendelsespartneren kan lave det tilsvarende program på vejkanten. Leveringen finder sted til kantsten eller fortovet på den leveringsadresse, der er angivet i købskontrakten.

I tilfælde af en åbenlys emballageskade, vil vi bede dig om at acceptere varerne under reservation og straks kontrollere varerne eller de varer, der er leveret for skader.

Pakke:
Små varer op til max. 30 kg med vores forsendelsespartnere DPD og DHL vil blive sendt til dig efter pakke. Forsendelsesomkostningerne udgør 75 DKK, og leveringen finder sted til hoveddøren.

Bemærk, at forsendelse til eventuelle pakkestationer generelt ikke er mulig.

Regnvarer:
Større og mere voluminøse små varer (såsom badeværelsesradiatorer) til max. 30 kg og en maksimal bæltestørrelse på 360 cm sendes ved blokering. I dette tilfælde finder forsendelse sted via DHL til hoveddøren og koster 150 DKK

Spedition:
Vi sender alle vores større og tungere artikler ved at videresendeagent, som skal sendes til mindst et halvt rækkevidde eller euro -paller. Denne forsendelse udføres af DHL-Freight, DHLs speditionstjeneste og koster 740 DKK. Leveringen finder sted til forkant og annonceres/annonceres af speditøren.

Bruser forsendelse:
Dette er også en form for forsendelsesforsendelse, og i princippet sendes størstedelen af ​​vores bruseseparationer og hytter separat af sikkerhedsmæssige årsager. Dette gøres med vores forsendelsespartnere DSV eller DHL-2-mand. Også her finder leveringen sted til forkant.

Grundlæggende sendes størstedelen af ​​vores bruserterning/separationer separat af sikkerhedsmæssige årsager undtagen af ​​nogle få modeller. Dette er især vigtigt, hvis din ordre inkluderer flere genstande og en brusekabine/adskillelse.

Hvis du har bestilt flere varer og ikke er tilgængelige for flere varer på dette tidspunkt, har du muligheden for at ønske de allerede tilgængelige varer. Din ordre deles i overensstemmelse hermed, og varerne sendes separat efter tilgængelighed. Den yderligere forsendelse skaber yderligere forsendelsesomkostninger, og disse beregnes i henhold til den ekstra delvise levering som følger:

  • En yderligere pakkeforsendelse omkostninger 75 DKK
  • 150 DKK for yderligere låsningsvarer forsendelse
  • For et ekstra rederi 740 DKK

Du kan til enhver tid en delvis levering via vores Kontaktformular Forespørgsler.

Nogle ordrer leveres i flere dele. Hvis du kan udelukke, at der ikke er yderligere delvis levering til dig på skibsfarten, så spørg os om det Kontaktformular at underrette.

Dette åbner en anmodning om, at vores Bernstein-Taustales Team redigerede så hurtigt som muligt. Status og tilgængelighed kontrolleres, og manglende genstande sendes straks.

Hvis du går glip af forskellige individuelle dele eller tilbehør, kan vi redigere din anmodning hurtigere, hvis du markerer de manglende dele i instruktionerne, skal du tage et foto af det og nemt vedhæfte det til din anmodning.

Vores lager sender op til 3000 varer hver dag. Desværre, hvis du har modtaget en forkert artikel, beder vi dig om at sende os billeder af artiklen og bogstaverne i kassen, så vi kan indlede vending så hurtigt som muligt og få den rigtige artikel på vej.

Brug vores Kontaktformular og vælg grunden "anden". Derefter kontrollerer og redigerer vi din anmodning så hurtigt som muligt.

Dette skulle selvfølgelig aldrig ske, og vi er meget kede af, hvis leveringen ikke er ankommet i perfekt stand.

Det er vigtigt, at du tjekker varerne direkte, når transporttjenesten leveres over, da du normalt skal bekræfte den rette modtagelse af din ordre ved at underskrive vores skibspartner. Inden du accepterer en åbenlyst dårligt beskadiget artikel, skal du fortælle vores forsendelsespartner at vide eller nægte at acceptere den.

Hvis der kun bemærkes skader bagefter, skal du kontakte os straks inden for 30 dage.

Brug vores Kontaktformular Og send os billeder, der dokumenterer defekten.

Derefter kontakter vi dig med hensyn til en løsning.

Nogle udskiftninger og tilbehør kan fås fra vores online butik og kan kontrolleres under de respektive kategorier.

Disse er anført under "tilbehør" i hver kategori.

Ikke alle reservedele vises i øjeblikket på webstedet. Hvis du ikke kan finde den del, du har brug for, skal du bruge det KontaktformularAt foretage en forespørgsel til vores team.

De hjælper os med den mest konkrete beskrivelse af funktionerne og egenskaberne. Send os ideelt et skærmbillede af instruktionerne og markér den krævede del på dette billede.

Bagefter kontrollerer vi tilgængeligheden og den mulige betegnelse for dig og kontakter dig normalt inden for de næste to arbejdsdage.

Du kan finde instruktionerne i de tilbud, der er under "detaljer" eller i området "Montage & Operation". Du finder også en samlingsvideo til nogle artikler. Bemærk, at vi ikke altid har instruktioner til alle artikler.

Hvis du har spørgsmål om samling eller drift, er du velkommen til at Kontaktformular Kontakte. 

For at få produktoplysninger om de ønskede emner skal du blot se på produktinformation, dimensioner og specifikationer, hvis du gennemser de ønskede produkter.

Vi håber, at disse oplysninger og datablader eller også Monteringsinstruktioner Hjælp. Hvis de ønskede oplysninger ikke er tilgængelige, skal du bare kontakte os via det Kontaktformular Eller med glæde via telefon på +496145598830.

Vi gør alt, hvad vi kan for at tilbyde dig et stort udvalg af artikler til dit drømmebad. Vi beder om din forståelse af, at det på grund af kompleksiteten desværre ikke er muligt at tilbyde særlige og dimensioner.

Foruden vores online butik kan du også besøge os i vores badeværelsesudstillinger. Her finder du et overblik over Tyskland -i hele hele Placeringer. Lav dit arrangement nu Rådgivning eller visningsdato I det ønskede Bernstein Showroom og få råd fra vores sælgere!

I vores udstillinger kan du opdage et stort udvalg af sanitære genstande til dit badeværelsesmøbler!

Specialet? Du kan overbevise dig selv om det uovervindelige pris-ydeevne forhold mellem vores sanitære genstande på stedet, så vi er sikre på, at kvaliteten af Bernstein Produkter kan bidrage til din købsbeslutning. Bemærk, at det ikke er muligt at tage varerne med dig i vores showrooms.

Du er glad for at nå vores specialiserede rådgivere mandag til fredag ​​fra kl. 9.00 til 18.00. via telefon på +496145598830.

Vores specialrådgivere rådgiver dig også i vores showrooms. Her finder du et overblik over Tyskland -i hele hele Placeringer.

Alternativt kan du også bruge dit konsultationsspørgsmål til salget via Kontaktformular vend rundt.

Julia Roberts, leder af hjælpecentret

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål?

Kontakt venligst vores
serviceafdeling

Julia Roberts, leder af hjælpecentret